На базі Львівського національного університету імені Івана Франка 7–10 грудня 2021 р. відбувся тренінг «Стратегія та модель Центру вдосконалення викладання». Тренінг організований у рамках проєкту Erasmus+ KA2 «UNIVERSITY TEACHERS’ CERTIFICATION CENTRES: INNOVATIVE APPROACH TO PROMOTION TEACHING EXCELLENCE / UTTERLY», 619227-EPP-1-2020-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP.
У ньому взяти участь представники від кожного ЗВО-партнера проєкту в Україні: Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Криворізького національного університету, Луцького національного технічного університету, Львівського національного університету імені Івана Франка, Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, Університету Григорія Сковороди в Переяславі й Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Університети делегували по двоє своїх представників, ПНПУ імені В. Г. Короленка представляли провідна фахівчиня відділу інноваційної діяльності та міжнародних зв’язків Анастасія Момот і старша викладачка кафедри журналістики Оксана Зелік.
Організували захід ЛНУ імені Івана Франка та Інститут вищої освіти НАН України. Вітальну промову виголосив проректор з науково-педагогічної роботи та інформатизації Львівського університету, координатор проєкту UTTERLY Віталій Кухарський.
Зокрема, Віталій Михайлович зазначив: «Університет вже має досвід запуску двох таких курсів вдосконалення викладацької майстерності, тому з радістю підтримав чергову спільну з UTTERLY ініціативу, яка покликана допомогти українським ЗВО розібратися в усіх тонкощах організації сертифікації викладачів та ключових повноваженнях самих сертифікаційних центрів».
Тренінг провели представники Інституту вищої освіти НАН України: докторка педагогічних наук Світлана Калашнікова, докторка наук з державного управління Олена Оржель, докторка педагогічних наук Інна Власова, кандидат педагогічних наук Олександр Базелюк, кандидатка економічних наук Наталія Шофолова та кандидатка педагогічних наук Ольга Паламарчук.
Зокрема професорка Світлана Калашнікова наголосила, що Національна академія наук України не вперше долучається до таких ініціатив. Наприклад, у партнерстві з Британською Радою в Україні, за участі британської агенції «Advance HE» та за підтримки Міністерства освіти і науки України й Національного агентства забезпечення якості вищої освіти вона вже реалізовувала «Програму вдосконалення викладання у вищій освіті». Ці інтеграції, на думку Світлани Андріївни, є доброю традицією, бо мотивують заклади, які досі мало або й зовсім не практикували університетську сертифікацію викладачів, переймати такий досвід.
У рамках програми учасники опрацьовували теми, які спрямовані на організацію удосконалення викладання (Тeaching Еxcellence): «ТЕ як пріоритет розвитку ЄПВО», «Моделі сучасного університету та стратегії ТЕ», «Тенденції розвитку вищої освіти та ТЕ», «Організаційна модель СЕLТ», «CELT – зобов’язання у Проєкті», «Профіль викладача університету», «Профіль ОП з професійного розвитку викладачів», «Модель ТЕ», «Стратегія ТЕ», «Легалізація моделі та стратегії ТЕ» та ін.
Кожна сесія передбачала виконання практичного завдання. Учасники тренінгу розробляли моделі та стратегії ТЕ, спираючись на місію, візію і цінності свого ЗВО. Цілі ТЕ передбачали інтеграцію європейських освітніх інновації.
Учасники тренінгу отримали сертифікати про навчання на тренінгу «Стратегія та модель Центру вдосконалення викладання» та сформували «дорожню картку» впровадження ідей проєкту UTTERLY у власних закладах вищої освіти.