Викладачка Оксана Зелік – учасниця освітньо-професійної програми «Івент-маркетинг: сучасні реалії»

23 січня – 3 лютого 2023 р. старша викладачка кафедри журналістики Оксана Зелік взяла участь в освітньо-професійній програмі «Івент-маркетинг: сучасні реалії» (30 год. / 1 кредит). Програму організували Спілка рекламістів України і редакція журналу «Маркетинг і реклама». Модерував роботу учасників і читав лекції Голова спілки рекламістів України, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка Євген Ромат.

Географія учасників, які зголосилися до участі у проєкті, була досить широкою: Київ, Харків, Дніпро, Чернігів, Вінниця, Чернівці, Рівне, Полтава та ін.
Заняття відбувалися у форматі онлайн та передбачали проведення лекцій, семінарів, практичних занять, вебінарів практиків.

Учасники освітньо-професійної програми працювали над такими темами: специфіка івентмаркетингових комунікацій, система управління ІМ, основні інструменти івент-маркетингу, івент-маркетинг: місце та роль у формуванні бренду, внутрішній ІМ та ін.
Також здобувачі отримали практичні кейси для аналізу й відповіді на актуальні питання від практиків івент-маркетингу: Ольги Вовкотруб, Ірини Дерев’янко, Андрія Різоля, Ігоря Добруцького.
Однією з обов’язкових умов проходження освітньої програми «Івент-маркетинг: сучасні реалії» була розробка оригінального проєкту івенту. На заліковому занятті учасники представили свої проєкти і
отримали конструктивні рекомендації від лектора Євгена Ромата, колег, практиків івент-маркетингу. Оксана Зелік розробила проєкт презентації літературно-критичного видання.
Отримані знання будуть використані для оновлення навчального контенту з курсів «Реклама», «Зв’язки з громадськістю», «Іміджеві комунікації».

Коментування на даний момент заборонено, але Ви можете залишити посилання на Ваш сайт.

Коментарі закриті.