Профорієнтаційний проект «МедіаТерра» зібрав більше 150 учасників

12 квітня з ініціативи кафедри журналістики відбувся традиційний профорієнтаційний проект «МедіаТерра» для учнів шкіл міста й області. Цього року в заході взяли участь більше 150 вихованців навчальних закладів різних типів з Полтави, Миргорода, Кременчука, Горішніх Плавнів, Зінькова, Кобеляк, Карлівки, Хорола. До організації зустрічі долучилися керівники літературних та журналістських гуртків Полтавського обласного центру естетичного виховання учнівської молоді.

Цьогоріч провідною темою «МедіаТерри» був репортаж. Учасники мали змогу ознайомитися з різними аспектами підготовки репортажних матеріалів під час творчої майстерні «Секрети художнього репортажу» зі студенткою групи Ж-51 Лілією Войцехівською, воркшопу «Художній репортаж: мій творчий маршрут» зі старшим викладачем кафедри журналістики Оксаною Зелік, майстер-класу «Медіамагія художньої деталі в репортажі» від доцента кафедри журналістики Марини Свалової та тренінгу «Вчимося писати ефективні заголовки» доцента кафедри журналістики Сергія Шебеліста. Учасники спробували адаптувати відомі літературні твори до цього жанру (зокрема, «Зачарована Десна» Олександра Довженка», «Тореодори з Васюківки» Всеволода Нестайка» та «Фарбований Лис» Івана Франка).

Свої творчі роботи учні можуть надіслати до 19 травня на конкурс «Допис у газету», найкращі з яких будуть опубліковані в однойменному альманасі в спеціальному розділі «МедіаТерра».

Після інтенсивної роботи учасники «МедіаТерри» поділилися враженнями.

Іван Дяченко, учень дитячої студії відеомистецтв «Темп» з Миргорода: «Ми приїхали на цей захід з метою отримати досвід написання репортажів. Було все дуже цікаво. Найбільше мені сподобався тренінг Сергія Шебеліста про заголовки. Ми із найкращим враженнями повертаємося додому».

Дарина Шевченко, учениця 9 класу гімназії № 6 м. Полтави: «Зараз такий період, що треба вже вирішувати, ким ти хочеш стати. Я хотіла для себе вирішити, чи цікавий для мене напрямок журналістики. Сьогодні дізналася дуже багато нового саме про структуру репортажу. Хоч я раніше в школі писала статті, але це було трохи інше. Думаю, що в подальшому пов’яжу своє життя з журналістикою».

Ірина, учениця 11 класу гімназії № 17 м. Полтави: «Мені було цікаво. Дізналася багато нового. Найбільше сподобалося придумувати нові заголовки. Нам не було нудно. Цікаво було дізнатися про основні ознаки та п’ять відчуттів у репортажі».

На завершення усі учасники проекту отримали сертифікати та довідкове видання кафедри журналістики – брошуру «Абетка медіакультури».

Анастасія Панкратова, Катерина Долженкова

Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.

Залишити коментар