Щорічний науковий студентський семінар «Актуальні проблеми журналістики»

29 квітня 2020 року відбувся регіональний студентський науковий семінар «Актуальні проблеми журналістики». Щорічний захід, який презентує результати наукового пошуку майбутніх медійних працівників, провели онлайн на платформі Zoom.

Організація студентського наукового семінару – важливий складник роботи проблемних груп, яких на кафедрі журналістики діє шість: «Журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи», «Видавнича справа на Полтавщині: історія та сучасність», «Тенденції сучасного журналістикознавства», «Сучасний медіатекст: імперативний, етичний, естетичний складники», «Журналістські жанри», «Сучасна культурологічна журналістика».

Проректор із наукової роботи ПНПУ імені В. Г. Короленка професор Сергій Шевчук у вітальному слові наголосив на актуальності семінару в сучасних умовах, зазначив, що він уже став доброю традицією, і побажав юним науковцям і їхнім керівникам плідної роботи.

Учасників заходу привітала очільниця факультету філології та журналістики доцентка Оксана Кирильчук. Вона відзначила оригінальність тематики, представленої для обговорення, підкреслила, що студентські наукові заходи надзвичайно важливі для підготовки майбутнього фахівця.

На пленарному засіданні учасники представили для обговорення цікаві доповіді і креативні презентації: «Інноваційні методики впровадження медіаосвіти у позашкільному навчальному закладі» (студентка групи Ж-53 Олена Білаш),  «Нативна реклама vs українська журналістика: перспективи взаємодії» (студентка групи Ж-31 Анастасія Добряк), «Специфіка подачі  матеріалів про виборчі перегони 2019 року до Верховної  Ради України у полтавських ЗМК» (учениця 10-Б Полтавської гімназії № 21 Анна Шуть).

Завідувачка кафедри журналістики професорка Світлана Семенко наголосила на необхідності взаємодії студентської науки й наукових пошуків школярів, зазначивши, що така співпраця надзвичайно корисна в медіаосвітньому контексті.

Робота семінару продовжилася у двох віртуальних кабінетах: «Сучасні ЗМІ: форми, теми, концепції» та «Електронні ЗМІ й реклама в новому медійному середовищі». Студенти другого і третього курсів, а також магістранти поділилися результатами своїх наукових досліджень. Цьогоріч студенти четвертого курсу представили бакалаврські проєкти – медійні матеріали, які засвідчили тісний зв’язок теорії з практикою, креативною діяльністю журналіста в сучасному інформаційному просторі.

Програма семінару — тут

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий