Наука про медії очима студентів

23 квітня 2019 р. на факультеті філології та журналістики відбувся регіональний студентський науковий семінар «Актуальні проблеми журналістики». Це – щорічний захід, на якому майбутні медійні працівники презентують результати своїх курсових і бакалаврських досліджень, а також власні наукові здобутки представляють магістранти. «Ми намагаємося залучити всіх студентів, щоб подивитися на журналістику не тільки з позиції теорії, а й практики, осмислити сучасні виклики, поділитися досвідом. Студенти вчаться комунікувати науково, ставити запитання, давати конкретні відповіді та корисні поради: так ми формуємо розуміння їхнього майбутнього фаху як насамперед колегіальної роботи», ‒ зазначає завідувачка кафедри журналістики, професорка Надія Баландіна.

На пленарному засіданні студенти представили для обговорення актуальні теми: ефективність банерної реклами (студентка групи Ж–21 Анастасія Добряк), медіаосвіта в країнах Азії та в Україні: зіставний аспект (студентка групи Ж–51 Тетяна Олійник), феномен фейку в інформаційному просторі України (студент групи Ж–21 Єгор Рудь). Розвідку, присвяченувпливу медіаконтенту інтернет-видань Полтавщини на формування іміджу закладів освіти, презентувала учениця 11 класу комунального закладу Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 28 Карина Войтенко.

Семінар об’єднав молодих дослідників за двома секційними напрямами: «Сучасні ЗМІ: форми, теми, концепції» та «Електронні ЗМІ й реклама в новому медіасередовищі». Усі доповіді було доповнено візуальними презентаціями, які засвідчили зв’язок теорії з практичною журналістською діяльністю.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий